zondag 3 mei 2015

Nieuwe verpakkingsvrije, biologische winkel in Groningen: Opgeweckt Noord!


Meestal blog ik niet over winkels, maar deze nieuwe verpakkingsvrije, biologische winkel in Groningen wil ik graag even noemen. Sinds deze week geopend en meteen al druk bezocht. Je vindt er veel producten uit de regio.


Een origineel concept en het assortiment is veel groter dan ik had verwacht. Uiteraard is er groente en fruit te koop (ook aardperen, verse koenjit...).
Gronings spelt, noten- en zaden.
Oliën en azijnen (maar ook shoyu, tamari en witte balsamico van de tap).
Brood, pesto's, tapenade's en zuivel in vaten en kannen. Kaas (mijn favoriete blauwe geitenkaas Lady's Blue uit Nooitgedacht!) en scamorza kaas en worstjes.
 
Echt een aanwinst voor Groningen en omstreken. Mocht je in de stad zijn: het is zeker een bezoekje waard. Groningen wordt sowieso alleen maar hipper. (Wat doen al die mensen toch in de Randstand vraag ik me af....)
Neem wel een grote tas met kleine tasjes, bakjes en potjes mee. Of koop daar mooie glazen potjes of flesjes die je de volgende keer weer bij kunt vullen.
 
Achterin de winkel kun je ontbijten, lunchen en koffie drinken. Binnenkort maar eens heen om de koffie en gebakjes te testen!
 
 






 
 

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, heb altijd het idee dat het Noorden wat achter loopt ;-) maar nu zijn jullie toch wel effe super hip!
    Wat een gave winkel en een goed concept, helemaal iets voor mij.

    Fijne dagen nog, morgen weer mooi weer!

    Karin

    PS is die fiets met tassen van jouw....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Judith, mooie winkel! We gaan erover schrijven in Dynamisch Perspectief, ledenblad van de BD-Vereniging. Mogen we misschien 1 of 2 van jouw mooie foto's gebruiken? ellen@schrijfwinkel.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...